Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3273
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 3273)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 31 hodnocení od spotřebitelů help

#82777Neschodna cena platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2025, před 8 dny

Ladislav Molnár

Znění stížnosti

Dobry den. Jmenujou se Helena Škundová. Bydlim v ***. Podala jsem šek ourazove pojišteni dne 01.08.2025. Na poště pracujoucá ženska na misto 742 kč naučtovala 7420 kč. Nevym jak se jmenuje ta *** na poště !!! Když jsem ji řekla že je to strašne velika suma jinač platim jenom 742 kč. Tak ona mi nato řekla že tolik ji to vyšlo co ji vydalo počitač !!! A ty penize chy zpatky čim skor nebo neni to mala suma !!! Je to suma 6,678 kč !!! A ještě na misto 57 kč započitala za složenku 65 kč. Na ni sou velike stižnosti v obci kde všade lidi chodi a poslouchaju co jsem dovědela !!! Dostkrat takto okrada lidi a chodi na poštu reklamovat učtované sumi!!! Ona se jim jenom vymlouvá vždy !!! Prosim o řešeni me sytuácii !!! Ja dělam pomali půl měsice za tou sumu a jěšte se mi smala do oči když jsem ji řekla že to je moc velika suma !!! Kdyz jsem přišla domu hned jsem kontrolovala složenku a skoro jem dostala inkfart !!!Pozdravom Škundová. Posilam vám okopirovanou složenku !!!


Požadované řešení

Prosim vás o řešeni me okradnuti !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2025 13:13, před 4 dny

Dle našeho názoru jde v uvedené situaci o pochybení na straně České pošty, s.p., neboť je zřejmé, že se částka neshoduje.

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště, jak spotřebitel dle popisu učinil. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.