Počet nahlášených stížností: | 3273 |
Z toho za letošní rok: | 18 |
Stále v řešení: | 0 |
Doručovatelka paní H. nebyla schopna doručit normální dopis (nebyl doporučený) na zřejmou adresu ve svém doručovacím obvodu i když se jedná o adresu, která se dá lehce najít na mapách a jedná se o RD se schránkou, která je lehce přístupná a viditelně označená. Totální nezájem a ignorace dané doručovatelky způsobila, že dopis se 3x vrátil odesílateli. Když jsem si stěžoval osobně na Depu v Karlových Varech, tak až jiná doručovatelka se o vše řádně postarala a zajistila bezproblémové doručení obyčejného dopisu (bohužel neznám její jméno - ta by zasloužila pochvalu za svůj přístup a empatii). Stížnost na vedoucího tohoto Depa v Karlových Varech pana R. je v tom, že nebere žádné telefony (asi aby nemusel řešit žádné problémy) a to ani od samotných zaměstnanců pošty (když jsem si byl osobně stěžovat přímo na Depu) tak ani na ostatní telefony, protože jsem jej "naháněl" dva dny, musel mít spoustu nepřijatých hovorů, na které ale nereaguje. Jsem velice zklamaný z přístupu pana vedoucího a samozřejmě i neochotné (líné) doručovatelky. Vzhledem k tomu, že se jedná o zaměstnance, kteří jsou ve státním podniku, který je výrazně dotován z veřejného rozpočtu bych tedy předpokládal jiný a lepší přístup. Kdyby tito dva byli mými zaměstnanci, tak by určitě dostali minimálně důrazné napomenutí a i finanční postih.
Stížnost píši s odstupem času několika dní, abych se vyvaroval nevybíravých slov a případných nadávek.
obyčejný dopis - doručovaný až na čtvrtý pokus.
Nejlépe postih pracovnice H. a také vedoucího pana R.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.