Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupila jsem (v březnu) si lístky (premium + dokoupení do první řady) na koncert skupiny ONE OK ROCK, který bude v Říjnu.
Po pár měsících (v červenci) jsem zjistila, ze nebudu moct se dostavit na koncert, a tak jsem se dívala, jak vrátit lístky, jenže na stránkách jsem je nenašla. Není tam email, ani žádný jiný kontakt na firmu, od které jsem lístky kupovala, pak jsem zjistila, že tam není ani 14 dní na odstoupení, kde jsem viděla na jiných stranách.
Email, který jsem vám napsala je ten, na který jsem dostala lístky.
(Při nákupu lístků mě to převedlo na polskou stránku, přes kterou jsem musela platit, nešlo platit přes Paypall)
lístky na koncert ONE OK ROCK
Vrácení lístků + peněz nazpět
|
Tweet |
Obecně platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
Právo na odstoupení od smlouvy však není absolutní. Dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz