Společnost


Going sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82802Lístky na koncert

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2025, před 18 dny

Eliska Dedeckova

Znění stížnosti

Koupila jsem (v březnu) si lístky (premium + dokoupení do první řady) na koncert skupiny ONE OK ROCK, který bude v Říjnu.
Po pár měsících (v červenci) jsem zjistila, ze nebudu moct se dostavit na koncert, a tak jsem se dívala, jak vrátit lístky, jenže na stránkách jsem je nenašla. Není tam email, ani žádný jiný kontakt na firmu, od které jsem lístky kupovala, pak jsem zjistila, že tam není ani 14 dní na odstoupení, kde jsem viděla na jiných stranách.
Email, který jsem vám napsala je ten, na který jsem dostala lístky.
(Při nákupu lístků mě to převedlo na polskou stránku, přes kterou jsem musela platit, nešlo platit přes Paypall)


Produkt

lístky na koncert ONE OK ROCK


Požadované řešení

Vrácení lístků + peněz nazpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2025 14:58, před 5 dny

Obecně platí, že při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Právo na odstoupení od smlouvy však není absolutní. Dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o ubytování, přepravě zboží, nájmu dopravního prostředku, stravování nebo využití volného času, pokud má být podle smlouvy plněno k určitému datu nebo v určitém období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.