Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

3.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 133)

#82807Nedodržení vrácení 50%částky za nedojezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2025, před 3 měsíci

Tereza Puchnarová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Na booking jsme si rezervovali pobyt v Peci pod Sněžkou. Někdy 21.7 nám strhli peníze a 28.7 jsme měli dojet do 31.7. Jenže 27.7 měli rodiče autonehodu (taky měli jet). Tak jsem hned ten den volala do hotelu. Další den sem volala, jak se to vyřeší. Bylo mi nabídnuto, že dokonce týdne máme dát vědět nový termín. Argumentovala sem, že dokonce týdne to opravdu nebudeme vědět (mamka má léčení třeba na 6měsíců). Paní se tomu jen zasmála (v této situaci mi to přijde krajně nevhodné). Načež vše slyšel můj táta a po paní do telefonu začal zvyšovat hlas (psychicky na tom není moc dobře, kord po nehodě). Nebyl agresivní, jak paní říkala/psala). Takže domluva neproblěhla žádná, poté nám bylo řečeno, že po telefonátu už nám ani nenabízí termín. O penězích se nikdo nezmínil. Na booking jsem si přečetla, že máme storno poplatek 50%vrácení částky při nedojezdu na hotel. Takže jsem 3x kontaktovala booking. 2x mi bylo řečeno, že 2 dny musí počkat, než se vyjádří hotel. Hotel se asi nevyjádřil. Přišel jednou email od bookingu, že hotel neodpovídá a vlastně se mám obrátit na hotel (což už není v mých silách, když s námi takhle jednají). Na potřetí jsem se na booking nedovolala vůbec. Už mi dochází trpělivost, tak se obracím na Vás. V příloze Vám posílám zápis od Police o nehodě, vyfocenou stranu na booking o vrácení 50%částky při nedojezdu, 2x neschopnost, a 2x první stranu propouštěcí zprávy (víc se mi tam nevešlo).

Děkuji,
Puchnarová


Produkt

Pobyt


Požadované řešení

Vrácení 50% částky za nedojezd, máme to v podmínkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2025 09:29, před 3 měsíci

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2025 13:43, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 13:38, před 25 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.