Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

3.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 133)

#82808Žádné storno objednávky/ bez odezvy na žádost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2025, před 3 měsíci

Lucie Kostlánová

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na vás se sporem s portálem Booking.com.

Omylem jsem vytvořila dvě rezervace ubytování v Penzion malých pivovarů v Plzni, jednu pro 2 osoby, a následně správnou rezervaci pro 3 osoby. Po zjištění chyby jsem provedla bezplatné zrušení storno poplatku. Bohužel se nic nestalo a proto jsem kontaktovala přímo ubytovatele s žádostí o bezplatné zrušení první rezervace.

Telefonicky mi zástupce penzionu sdělil, že s bezplatným zrušením souhlasí, ale že žádnou žádost o bezplatné zrušení neobdrželi, a že mám podat znovu žádost o bezplatné zrušení přes systém Booking.com, kde to následně potvrdí. V systému se však již možnost bezplatného storna nezobrazuje a Booking uvádí pouze zrušení se 100% poplatkem.

Na základě doporučení ubytovatele jsem kontaktovala zákaznickou podporu Booking.com s žádostí o umožnění bezplatného storna – zatím však bez jakékoli odpovědi.

Považuji za neetické, že je požadován poplatek, přestože ubytovatel se storno zrušením souhlasí a výslovně mě odkázal na Booking jakožto jediného, kdo to může provést.


Požadované řešení

Schválení bezplatného zrušení storno poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2025 09:33, před 3 měsíci

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel hotelu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Gorazdova 24, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2025 11:59, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 16:55, před 25 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.