Počet nahlášených stížností: | 658 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 1 |
Stiznost na prodejnu T Mobile v Prostejove. Prevedl jsem cislo od jineho operatora na cislo T Mobile,
na tarif Next L, misto aby vyhoveli mne jako klientovi, oni pridali toto cislo k memu uctu, tak ze tet mam dve cisla, co ne pripada spravne. A to bez meho souhlasu. Od sameho zacatku hlasil na prodejne ze chci jenom jedno cislo, oni udelali po svem. Misto aby platil uvedenych 442kc, prisla faktura na dve cisla. To je podvod, a snaha oskubat klienty o penize. Bez respektu k vam, Nicolae Chistol, ***
Chci, aby bylo podle podepsanou mnou smlouvu. Ja to vidim tak, ze procovniki zneuzili to, ze jsem cizinec,ktereho je snadno oblbnout.Ale dobre jsem pochopil, co je to za finta.
|
Tweet |
V daném případě záleží, ohledně čeho byla smlouva uzavřena.
V souladu se zásadou smluvního práva pacta sunt servanda, jež je vyjádřena taktéž v § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Jestliže by se tedy společnost zavázala k tomu, že bude spotřebiteli poskytnuto pouze jedno telefonní číslo, je povinna svůj závazek dodržet.
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.