Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Moje auto na dané STK prošlo 3x bez problémů a byl jsem spokojen. Chování zadních pásů nemohlo být jiné, je to dáno specifikací výrobce.
Technik mi na STK říkal, že mi neblokují zadní dva pásy. Podezřelé bylo, že selhalo blokování obou pásů úplně stejně. Já jsem předpokládal, že mi pásy skutečně neblokují a tak jsem koupil za 7200Kč dva nové pásy a zjistil jsem, že tyto nové pásy se chovají úplně stejně jako ty původní.
Na fóru aut Mazdy mi řekli, že technik STK pásy testoval chybným postupem. Zadní pásy se musí testovat až po určitém povytažení a já to nevěděl. Servisní postup v příloze tohoto příspěvku technici nedodrželi!
Takže mě na STK podvedli a okradli o 7200Kč + "pokuta" ze chybu technika 590Kč (opakování STK) + práce na výměnu pásů (na to bohužel nemám fakturu).
--------------
Reklamoval jsem STK nejdříve Emailem 22.5.2025 a když nereagovali, tak potom doporučeným dopisem ten byl doručen 9.7. - viz doručenka.
Standardní STK
Žádám o úhradu vzniklé škody
|
Tweet |
V popsaném případě má stěžovatel možnost vytknout vady provedení původní STK. V případě uznané vady má stěžovatel možnost od smlouvy odstoupit, jelikož není možné vadu napravit jiným způsobem. Po odstoupení od smlouvy by měl mít stěžovatel právo na vrácení peněz zaplacených za první STK.
Jsme toho názoru, že má stěžovatel rovněž právo na úhradu ceny za nové pásy, neboť společnost porušila svou povinnost, čímž spotřebiteli vznikla škoda.