| Počet nahlášených stížností: | 6 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 1 |
Zdravím, jel jsem autobusem 590 ze zlonic směr nové strašecí, autobus měl být ve zlonicích v 14:18 ale paní řidička vyjížděla o dvě minuty dříve, její chování bylo neprofesionální a nepříjemné, paní sice zastavila někde úplně jinde než měla takže ohrožovala provoz a dále se vymlouvala že může odjet o minutu dříve ale stále tu druhá minuta někde chybí, děkuji.
590
poprosím o ponaučení řidiče a finanční sankci na řidiče, děkuji.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud se stěžovatel domnívá, že se jedná o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů („ohrožování provozu“) měl by společnost informovat (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu. Jestliže by se prokázalo, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, mohl by zaměstnavatel následně vyvodit z takového jednání řidiče i případné důsledky v rámci pracovněprávního vztahu. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.