Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

1.6 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 251)

#82888Zájezd srpen 2025 Kalabrie Otium Resort č. zájezdu *** :

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2025, před 3 měsíci

Romana Hasová

Znění stížnosti

Z nabízeného od CK Dertour - Exim, z pobočky Karlovy Vary od TOP prodejkyně I.T. (a co teprve, když není zaměstnanec uváděn jako TOP, možná, ani neodjedete), ve výsledku nic neobdržíte! Centrum města 500m neexistuje, žádné město totiž v okolí není, historická městečka v blízkosti - reálně 4 a 10km, jen 3 bary, lékárna
ale nedostanete se tam.. vlaková zastávka u hotelu = zrušena! Těžko byste hledali autobus místní dopravy a jeho jízdní řád. Možnost půjčení auta - ano, ale jen v termínu po vašem odjezdu, původně nabízené zájezdy, KVŮLI KTERÝM KROMĚ JINÉHO NASLIBOVANÉHO ZÁJEZD VYBÍRÁTE - nejsou, případně s italskou CK, značně předražené, využití služeb recepce - nula, mluví jen italsky - půjčení auta - telefon obdržíte, ale nikdy jej nikdo nezvedne.. připravte se čistě na plážovou dovolenou za plotem, odkud není úniku (pro Italy s dětmi ok, zaměstnanci milí), pro zjištění informací a zajištění slíbeného osobně - z vedlejšího resortu vás okamžitě vyhodí! Jste opravdu jak ve vězení! Občerstvení mimo snídaně - obědy - večeře jen hranolky a to pouze v určitou dobu, pití? vše v plastu po 1 dcl včetně piva! Jídlo rozmanité, neochucené, pomalu se doplňující, někdy vůbec. Raději choďte včas hned na začátek. Držte si palce, ať vám dorazí zavazadla. Pokud již budou v půlce zájezdu na místním letišti, nemáte vyhráno. Doručení kurýrem cca 2 dny. CK či delegátka nic neurychlí. Koupit cosi potřebného, když kufr stále není? Hotelový shop má otevírací dobu, ale nedodržuje ji. Česká delegátka G.V. vám s ničím nepomůže, hledejte ji, obrňte se trpělivostí, raději nic nechtějte, neobtěžujte. Prezentovaná úroveň 4* odpovídá cca 3*. Před 20-30ti lety vše vybudováno, pláž čistá včetně moře, ale žádná romantika, průměr žijící z historie. WiFi špatná, pomalá, velmi dlouho se načítá, pokud vůbec. DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI!!!
S touto CK již nikdy více!


Požadované řešení

Kompenzace 500 Eur za nesplnění nabízeného, zkaženou dovolenou realizovanou pouze za plotem areálu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2025 14:14, před 3 měsíci

Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, může spotřebitel reklamaci rozporovat.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas se vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení, jak spotřebitel dle popisu pravděpodobně učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 10:58, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2025 08:59, před 17 dny

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.