Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Po opakované prosbě o zaslání daňového dokladu společnost stále dokola píše, že nám bylo e-mailem zasláno potvrzení objednávky. Přeposílám ...
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Bohužel, momentálně nemáme k dispozici samostatný daňový doklad. Veškeré informace o Vaší objednávce a platbě jsou zahrnuty v potvrzení objednávky, které jste obdržela e-mailem.
Pokud budete potřebovat další pomoc nebo upřesnění ohledně Vaší objednávky, jsme Vám k dispozici.
S přáním hezkého dne,
J., zákaznický servis LumiSilk
Pochybuji, že by tento e-shop vyřizoval reklamace a další s tím spojené povinnosti
Marcela
Vystavení daňového dokladu o prodeji zboží
|
Tweet |
Jako provozovatel webu lumisilk.cz není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.
Na základě § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
S ohledem na skutečnost, že se jedná o anonymní e-shop, jehož provozovatel se neidentifikuje v souladu s právními požadavky a vystavuje spotřebitele potenciálním rizikům, je možné iniciovat podnět k jeho zařazení na oficiální seznam rizikových e-shopů. Takový krok přispívá k ochraně spotřebitelských práv, zvyšuje transparentnost online trhu a napomáhá předcházet dalším klamavým či nekalým obchodním praktikám vůči jiným zákazníkům.