Společnost


LumiSilk

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 2)

#82902Prodej zboží bez dokladu a identity prodejce

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2025, před měsícem

Marcela Velíšková

Znění stížnosti

Po opakované prosbě o zaslání daňového dokladu společnost stále dokola píše, že nám bylo e-mailem zasláno potvrzení objednávky. Přeposílám ...

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.
Bohužel, momentálně nemáme k dispozici samostatný daňový doklad. Veškeré informace o Vaší objednávce a platbě jsou zahrnuty v potvrzení objednávky, které jste obdržela e-mailem.

Pokud budete potřebovat další pomoc nebo upřesnění ohledně Vaší objednávky, jsme Vám k dispozici.

S přáním hezkého dne,
J., zákaznický servis LumiSilk

Pochybuji, že by tento e-shop vyřizoval reklamace a další s tím spojené povinnosti

Marcela


Požadované řešení

Vystavení daňového dokladu o prodeji zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 11:35, před měsícem

Jako provozovatel webu lumisilk.cz není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Na základě § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

S ohledem na skutečnost, že se jedná o anonymní e-shop, jehož provozovatel se neidentifikuje v souladu s právními požadavky a vystavuje spotřebitele potenciálním rizikům, je možné iniciovat podnět k jeho zařazení na oficiální seznam rizikových e-shopů. Takový krok přispívá k ochraně spotřebitelských práv, zvyšuje transparentnost online trhu a napomáhá předcházet dalším klamavým či nekalým obchodním praktikám vůči jiným zákazníkům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.