Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:388
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 388)

#82906Ohrožení cestujících

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.08.2025, před 15 dny

Filip Štojdl

Znění stížnosti

Podal jsem již před časem stížnost a reakce byla Bruta. Řidič si z jízdy psal na mobilu. Když jsem chtě omluvu, tak se mi vysmáli. Zvažuji další postup.


Požadované řešení

Písemná omluva a finanční kompenzace za psychickou újmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 12:46, před 6 dny

Držení mobilního telefonu v ruce během řízení motorového vozidla je přestupkem podle § 125c odst. 1 písm. f) zákona č. 361/2000 Sb. o silničním provozu. Pokud má spotřebitel podezření, že se řidič dopustil tohoto přestupku, doporučujeme kontaktovat příslušný orgán Policie ČR.

Chování zaměstnanců obecně ale přímo právním normám nepodléhá. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.