| Počet nahlášených stížností: | 392 |
| Z toho za letošní rok: | 24 |
| Stále v řešení: | 1 |
Podal jsem již před časem stížnost a reakce byla Bruta. Řidič si z jízdy psal na mobilu. Když jsem chtě omluvu, tak se mi vysmáli. Zvažuji další postup.
Písemná omluva a finanční kompenzace za psychickou újmu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Držení mobilního telefonu v ruce během řízení motorového vozidla je přestupkem podle § 125c odst. 1 písm. f) zákona č. 361/2000 Sb. o silničním provozu. Pokud má spotřebitel podezření, že se řidič dopustil tohoto přestupku, doporučujeme kontaktovat příslušný orgán Policie ČR.
Chování zaměstnanců obecně ale přímo právním normám nepodléhá. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.