Společnost


service-motodox.de

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 1)

#82924Odmítnutí žádosti o náhradní díl

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2025, před 9 dny

Jiří Šimek

Znění stížnosti

Na průmyslovém vysavači značky PARKSIDE PWD 30 A1 340059_1940 se mi porouchal vypínač. Obrátil jsem se na autorizovaný servis PARKSIDE, v tomto případě motodox Service Team, kde mne po upřesnění dotazu virtuální asistenka přesměrovala na výrobce – GRIZZLY TOOLS v Německu. Tento výrobce mi odpověděl, že mnou požadovaný vypínač jako náhradní díl mi nedodají. Jedná se o součástku v ceně několika EUR, jejíž výměnu průměrně zdatný kutil zvládne. Místo toho výrobce na svých webových stránkách nabízí celou novou motorovou hlavici vysavače v ceně 84 EUR. Autorizovaný servis jsem upozornil, že svým postupem se dopouštějí porušení příslušných ustanovení zákona na ochranu spotřebitele. Servis mne opakovaně odkázal na výrobce jehož odpověď již dopředu znám.


Produkt

Průmyslový vysavač značky PARKSIDE PWD 30 A1 340059_1940


Požadované řešení

Dodat náhradní vypínač


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 13:55, včera

Je věcí podnikatele jaké zboží nabízí a pokud se nezavázal nabízet pouze vypínač, nelze po něm tuto součástku samostatně požadovat.

Pokud by se jednalo o reklamaci, tak je prodávající ji povinen vyřídit bezplatně - v takovém případě doporučujeme obrátit se přímo na prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Německu), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě, že shledává porušení zákona autorizovaného servisu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.