Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:392
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 392)

#82929Nefungující klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2025, před 4 měsíci

Lucia Haruštiaková

Znění stížnosti

Bohužel, za mne jsou služby dopravce Regiojet velkým zklamáním. S velkým předstihem jsem kupovala jízdenky pro dcery z Trnavy (SK) do Prahy na 15.8.2025, cesta od babičky domů. Koupila jsem třídu Relax, aby to byl pro ně zážitek. Večer, den před cestou mi přišla SMS od dopravce, že ve spoji nebude fungovat klimatizace. Předpověď na daný den- 33-34.st C. Slečna/paní na infolince mi navrhla jiný spoj (přímý spoj jezdí jen 1x denně, takže mi to problem nevyřeší), nebo jiného dopravce. Neměla žádné relevantní informace a ani zájem mi pomoct. Způsobem vystupování mi dávala najevo, že ji můj problém nezajímá, nebaví a vlastne otravuje. Nakonec hovor sama ukončila. Je to špatné, po všech stránkách. Za lístky pro 2 mladistvé 1164 Kč a výsledek? Pocestují v horké plechové krabici, která se myslím ani nedá větrat, nebo nepocestují vůbec. Změna na jiný den pro nás, bohužel, nepripadá v úvahu. Šach, mat. Proč dopravce, pokud ví o poruše předem, nezjedná nápravu ? Proč na infolince nemá kompetentní zaměstnance, kteří alespoň předstírají zájem o práci? Cestovat v nevětratelném a neklimatizovaném vagónu při teplotách venku 33 st.C považuji za zdraví a život ohrožující. A jednání společnosti( oznámím, neřeším)za nedůstojné a trestuhodné.


Produkt

RJ1046, 15.8.2025


Požadované řešení

U tak renomovaného dopravce bych očekávala okamžitou výměnu nefunkčních vagónů, zvlášť, když se o poruše ví minimálně den předem. Za těchto okolností bych očekávala minimálně omluvu a vrácení jízdného. A u kompetentních nastavení mechanizmů tak, aby to v budoucnu bylo vyřešeno přijatelněji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 14:52, před 3 měsíci

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy. V tomto případě by v rámci reklamace připadala v úvahu přiměřená sleva.

Reklamaci je možné uplatnit prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety. Prostřednictvím tohoto formuláře je taktéž možné nahlásit stížnosti na chování zaměstnanců.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 11:03, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 10:15, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.