Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem vozidlo přes autobazar s klasickou prodejní smlouvou, kdy majitelem byl autobazar.
Jednalo se o vozidlo vyšší kategorie s malým nájezdem kilometru a pravidelným servisem.
Prošli jsem zkušební jízdou cca 5 km, vyzkoušeli na místě systémy podvozku a vozidlo jsem zakoupil.
Po cca měsíci a nejetých 850 km došlo vážné poruše pneumatického podvozku na jedné straně. Dle oficiálního servisu Range Rover se jedná o vnitřní vadu tlumiče, kterou nelze objevit okamžitě a nebo ji způsobit záměrně....
Cca po týdnu se mi objevila další závada a to automatické převodovky a systém odstavil vozidlo z provozu.
O všem jsem informoval prodejce a požadoval reklamační řízení na závady.
Komunikace proběhla bez potíží, na počátku jednání mě bazar informoval že mám uzavřenou nějakou pojistku defent na vady na vozidle a že si pro vozidlo přijedou...
Informaci o pojistce jsem přešel, jelikož mi bylo celkem jedno kdo a jak uhradí případnou reklamaci.
Začala oprava vozu, kdy mě bazar pouze informoval o skutečnosti, že vozidlo opravují, že jsou tam takové a takové závady atd...
Cca po 3 týdnech je vozidlo opraveno. Nyní vystavili částku za opravu vozu ve výši cca 35000,- a při uplatnění reklamace u pojištovny zjistili, že je pojistka ukončena, protože jsem ji měl uzavřenou za předpokladu, že budu platit leasing. Ten jsem ovšem doplatil a pojistka tím pádem zanikla.
Protože mi nepřišlo z pojištovny žádné upozornění o zániku, tak jsem si to ani neuvědomil. Každopádně od té chvíle autobazar odmítá uhradit opravu a poslal mi pouze, že se reklamace neuznává - mailem, a s tím že po úhradě sumy si mohu vozidlo převzít.
Druhou závadu měchu, která byla také reklamována vůbec neřešili, ani ji nezamítli.
Mám dotaz zda postupovali správně a popřípadě jak mám postupovat, abych dosáhl převzetí vozu bez toho abych musel uhradit požadovanou sumu peněz.
Termín reklamace končí 14.11.2015
děkuji
Dohoda, uhrazení opravy
|
Tweet |