Společnost


DAVO CAR, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8293Reklamace ojetého vozu a její následné zamítnutí po opravě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2015, před 8 lety

Pavel Hoda

Znění stížnosti

Zakoupil jsem vozidlo přes autobazar s klasickou prodejní smlouvou, kdy majitelem byl autobazar.
Jednalo se o vozidlo vyšší kategorie s malým nájezdem kilometru a pravidelným servisem.
Prošli jsem zkušební jízdou cca 5 km, vyzkoušeli na místě systémy podvozku a vozidlo jsem zakoupil.
Po cca měsíci a nejetých 850 km došlo vážné poruše pneumatického podvozku na jedné straně. Dle oficiálního servisu Range Rover se jedná o vnitřní vadu tlumiče, kterou nelze objevit okamžitě a nebo ji způsobit záměrně....
Cca po týdnu se mi objevila další závada a to automatické převodovky a systém odstavil vozidlo z provozu.
O všem jsem informoval prodejce a požadoval reklamační řízení na závady.
Komunikace proběhla bez potíží, na počátku jednání mě bazar informoval že mám uzavřenou nějakou pojistku defent na vady na vozidle a že si pro vozidlo přijedou...
Informaci o pojistce jsem přešel, jelikož mi bylo celkem jedno kdo a jak uhradí případnou reklamaci.
Začala oprava vozu, kdy mě bazar pouze informoval o skutečnosti, že vozidlo opravují, že jsou tam takové a takové závady atd...
Cca po 3 týdnech je vozidlo opraveno. Nyní vystavili částku za opravu vozu ve výši cca 35000,- a při uplatnění reklamace u pojištovny zjistili, že je pojistka ukončena, protože jsem ji měl uzavřenou za předpokladu, že budu platit leasing. Ten jsem ovšem doplatil a pojistka tím pádem zanikla.
Protože mi nepřišlo z pojištovny žádné upozornění o zániku, tak jsem si to ani neuvědomil. Každopádně od té chvíle autobazar odmítá uhradit opravu a poslal mi pouze, že se reklamace neuznává - mailem, a s tím že po úhradě sumy si mohu vozidlo převzít.
Druhou závadu měchu, která byla také reklamována vůbec neřešili, ani ji nezamítli.
Mám dotaz zda postupovali správně a popřípadě jak mám postupovat, abych dosáhl převzetí vozu bez toho abych musel uhradit požadovanou sumu peněz.
Termín reklamace končí 14.11.2015
děkuji


Požadované řešení

Dohoda, uhrazení opravy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému