Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1253
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1253)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#82931Uložení zásilky na špatné výdejní místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2025, před 3 měsíci

Lara Viktorie Pokorná

Znění stížnosti

Byla jsem u lékaře proto jsem přes aplikaci PPL oznámila, že nebudu doma. Spoléhala jsem že zásilka bude uložena do nejbližšího výdejního místa či úložního boxu v místě meho bydliště. Již podruhé mi kurýr zásilku hodil několik kilometrů od mého bydliště. Psala jsem na zákaznický servis, kde jsem jim situaci vysvětlovala a prosila je o převezení zásilky do Třemošnice na výdejní místo či úložního boxu na Masarykově náměstí. Bohužel jsem byla slušně odpálkována. Já nemohu chodit, mám chodítko dlouhé trasy prostě nezvládám. Auto nemám a ani nemám nikoho, kdo by mi tam zajel. Mrzí mě neochota společnosti PPL ukládat zásilku opravdu do nejbližšího místa bydliště příjemce zasilky. Pokud se zásilka vrátí, pro její nevyzvednutí, budu s tím mít velké komplikace.L.V. Pokorná


Produkt

***


Požadované řešení

Prosim, o převezení zásilky na mé oblíbené výdejní místo potraviny u Lindy Třemošnice, které mám uvedené i v aplikaci PPL či do úložního boxu na Náměstí Míru v Třemošnici.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 15:07, před 3 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Na základě obchodních podmínek bodu 6.3 platí, že "v případě nemožnosti dodat Zásilku na určené Výdejní místo, PPL doručí Zásilku na jiné možné Výdejní místo."

Domníváme se, že doručení na výdejní místo, které spotřebitel nyní požaduje, by mělo být možné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 11:10, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 10:17, před 12 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.