Společnost


MEGABIKE PLUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

33.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 3)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#82932Nedodání zboží, nevracení peněz, žádná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2025, před 23 dny

Martin Ochotský

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s podnětem týkajícím se e-shopu MEGABIKEPLUS.CZ (Klejnarská 863, 280 02 Kolín).

Dne 18.6.2025 jsem u tohoto e-shopu uhradil objednávku v hodnotě 10 346 Kč prostřednictvím benefitních bodů Edenred.
Dne 1.7.2025 jsem po neobdržení zboží požádal o storno objednávky, které bylo obchodem potvrzeno, a byl mi přislíben návrat částky do cca 14 dnů.


Přes opakované urgence však ke dni 15.8.2025 nebyly peníze (benefitní body) vráceny a e-shop přestal komunikovat.

Případ jsem předal na ČOI, ti však doporučili řešit spor soudně - poslal jsem proto e-shopu poslední výzvu.

Jelikož jsem narazil na stížnosti na tento e-shop i zde na dTestu, rozhodl jsem se přidat, aby se e-shop megabikeplus dostal do povědomí jako podvodný.

Děkuji.


Produkt

Google Pixel Buds Pro 2 a Anker 633 Magnetic Wireless Power Bank


Požadované řešení

Vrácení Edenred bodů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2025 11:25, před 19 dny

Podle poskytnutých informací, spotřebitel odstoupil od smlouvy, avšak e-shop peníze ve stanovené lhůtě nevrátil.

Prodávající má povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Před zahájením soudního sporu je vhodné společnost vyzvat k plnění předžalobní výzvou, jak již spotřebitel dle popisu učinil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2025 16:00, před 10 dny

Společnost nás informovala, že spotřebiteli bylo vše vráceno.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl tuto skutečnost potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.8.2025 17:13, před 10 dny


Martin Ochotský

Hodnocení:

Komentář: Společnost po opakované soudní hrozbě zareagovala a peníze vrátila.