| Počet nahlášených stížností: | 89 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 2 |
Ve čtvrtek kolem 13 hodiny jsem jako volbu na oběd zvolila restauraci kfc na náměstí Svobody v Brně a koupila si kyblík pro jednoho. Poté jsem šla udělat rychlí nákup do Lidlu, akorát se mi začala motat hlava a pocit nevolnosti v nohou. Ihned jsem šla domů a po cca 20 minutách v křečích jsem začala zvracet nonstop. Zvracení a nevolnost mám do teď, žádné prášky nepomáhají (enditril, laktobacily.. atd) jsem člověk co jí velmi málo a mám celkem podváhu. Od 14. 8. jsem zhubla zhruba necelých 4 kilo, nedokážu udržet žádné jídlo v žaludku..
***
Kyblík pro jednoho, mix
Ráda bych reklamaci či nějaké odškodné za můj čas strávený u záchodu v křečích. Pro mě to mělo celkem velký vliv na psychiku, snažím se přibrat už delší dobu a najednou tohle.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Zároveň je vhodné prokázat zhoršení zdravotního stavu lékařskou zprávou.
Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.