Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 87)

#82939Otrava jídlem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2025, před 21 dny

Nela Nevyjelova

Znění stížnosti

Ve čtvrtek kolem 13 hodiny jsem jako volbu na oběd zvolila restauraci kfc na náměstí Svobody v Brně a koupila si kyblík pro jednoho. Poté jsem šla udělat rychlí nákup do Lidlu, akorát se mi začala motat hlava a pocit nevolnosti v nohou. Ihned jsem šla domů a po cca 20 minutách v křečích jsem začala zvracet nonstop. Zvracení a nevolnost mám do teď, žádné prášky nepomáhají (enditril, laktobacily.. atd) jsem člověk co jí velmi málo a mám celkem podváhu. Od 14. 8. jsem zhubla zhruba necelých 4 kilo, nedokážu udržet žádné jídlo v žaludku..
***


Produkt

Kyblík pro jednoho, mix


Požadované řešení

Ráda bych reklamaci či nějaké odškodné za můj čas strávený u záchodu v křečích. Pro mě to mělo celkem velký vliv na psychiku, snažím se přibrat už delší dobu a najednou tohle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2025 16:30, před 16 dny

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Zároveň je vhodné prokázat zhoršení zdravotního stavu lékařskou zprávou.

Spotřebitel může rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Více informací ohledně náležitostí podnětu Státní veterinární správě je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3343/podnet-statni-veterinarni-sprave.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.