Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

94.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (72 z 76)

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Uvedená procenta vychází z 19 hodnocení od spotřebitelů help

#82944Zrušenie účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.08.2025, před 3 měsíci

Andrej Horák

Znění stížnosti

Dobrý deň, chcem zrušiť účet a vrátiť peniaze za predplatné s ktorým som nesúhlasil.


Produkt

predplatné


Požadované řešení

vrátenie peňazí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2025 11:56, před 3 měsíci

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (INTERNET PORTAL s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, 463 42 Hodkovice nad Mohelkou), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Uživatel, který využil jednorázovou platbu nebo nevyužíval placené služby portálu, má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem oznámením o ukončení na podpoře (ZDE: https://flirtkontakt.cz/support/add). V takovém případě provozovatel nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy mu bylo shora uvedené ukončení účtu oznámeno, smaže účet uživatele.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2025 13:02, před 3 měsíci

Dobrý den.
Uživatel byl na podpoře naší stránky informován o podmínkách odstoupení od smlouvy dne 18.8.2025. Odstoupení od smlouvy nám nebylo doručeno.
Podmínky uživatelem zvoleného tarifu jsou uvedeny ve FAQ - Často kladených otázkách, v platební bráně při realizaci samotné platby a samozřejmě v obchodních podmínkách. Bez souhlasu uživatele s podmínkama zvolené platby by vaše platba nebyla úspěšná.

Každý uživatel má nárok na vrácení platby do 14 dní od zakoupení předplatného na základě odstoupení od smlouvy odeslané do uvedené lhůty na náš email nebo na adresu sídla provozovatele stránky. Uživatel potřebné podmínky k nároku na vrácení platby nesplnil.
Na základě této žádosti bylo předplatné zrušené a profil vymazán. Stížnost považujeme za bezpředmětnou.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2025 21:24, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2025 09:42, před 28 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.