| Počet nahlášených stížností: | 16 |
| Z toho za letošní rok: | 9 |
| Stále v řešení: | 3 |
0%
100%
Již od 13.2.2024 nedošlo vyúčtování spotřeby plynu na odběrném místě ***. v PŘÍPADĚ, ŽE TOHLE VYÚČTOVÁNÍ NEPROVEDETE DO 14 DNŮ TAK VYPOVÍDÁM S VÁMI DODÁVKY PLYNU. Smlouva není stejně platná, poněvadž jsem ji ani nepodepisoval a byla jen na mou adresu zaslána.
Zaslat obratem vyúčtování plynu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč [dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.].
V rámci vyřízení reklamace se musí dodavatel zabývat spotřebitelem namítanými skutečnostmi a spolehlivě nároky spotřebitele vyvrátit. Pokud však spotřebitel reklamaci ještě neuplatnil, nemůže spotřebitel výše zmíněnou sankci požadovat, může se však obrátit na ERÚ.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://eru.gov.cz/mate-problem-s-dodavatelem-nebo-zprostredkovatelem. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://eru.gov.cz/kontakty.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.