| Počet nahlášených stížností: | 226 |
| Z toho za letošní rok: | 4 |
| Stále v řešení: | 0 |
37%
63%
Kupovala jsem pantofle v obchodě ccc ve městě Chomutov. Jednalo se o modro-růžové boty Mexx, kde cena byla uvedena 379kč - viz foto, tato cena je i na jejich stránkách. U pokladny, kde byly tři prodavačky však cena byla 479kč. Po dotazu, zda je paní schopna mi to dát za cenu na produktu mi bylo řečeno, že tento problém byl již s jedním pánem den před, a že tam není vedoucí, a že je na dovolené a bez ni to nejde a volat nikam určitě nebude. Když jsem argumentovala, ze si myslím, že ze zákona mam nárok ma cenu co je na produktu mi bylo sděleno, ze to vi ale ze s tím nic delat nebudou.
Jelikož tento problém byl dle jejich slov již den pred, tak by to o to více mělo být b pořádku v den, kdy jsem nákup prováděla já.
Model MIJB1905741G-01 Kód produktu 5905588480839
Jelikož jsem tyto boty, chtěla kupovat jako druhy pár na akci 2za1 přišla jsem o vetsi slevu. Řešení nechám na společnosti CCC.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc. Společnost by tedy spotřebiteli měla přeplacených 100 Kč vrátit.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.