Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:144
Z toho za letošní rok:15
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

3.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 144)

#82951SUNIS ELITA BEACH RESORT

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2025, před 3 měsíci

MARYNA NIKOLYEVA

Znění stížnosti

Při vstupu do pokoje zjistila jsem že nefunguje klimatizace, a smrad kanalizace, a pak zjistila jsem že je zlomena sprcha a nefunguje televizi.
Prosila jsem jiní pokoj,
řekli mi že to není možné ..Byla jsem prosit o opravu sprchy ,opravovali ji po hodině, druhý 2 dny opravovali klimatizace, malovali steny kolem klimy, tekla z toho voda, na pokoji se nedalo odpočinout protože že ten technik chodil furt opravovat, po 2 krát na den, ne funkuval televize, znovu technik opravuval, smrad na pokoji hrozný od kanalizace, opravovali kanalizace.
Odpočinout na pokoji se nedalo vůbec celu dobu byl technik a pokojská která za ním uklizovala.
Ale ten smrad tak i nebyl odstraněn.
A 11.08.2025 jsem dostala bakterialni infekce žaludku.
Odvezla mně sanitka do nemocnice tam jsem byla od 11.08.2025 přibližně od 1:00 noci do 12.08.2025 16:00h.
A 15.08.2025 ve 12.00 h. nás vystihovali z pokoje.
A odlet jsme měli 15.08.2025 ,ve 4:05h. rano.
Tak tu celu dobu jsme z dětmi čekali na recepce dokud přijede ve 23:10 odvoz do letiště .Tak děti bez odpočinku 11h. Při teplotě 43%.,spálí na židlích.
Nervy a stres. Prostě hrozná dovolená.


Produkt

Údaje o cestě : Typ cesty - Zajezd s CK Název CK - Fischer -ZLIČIN ,pořadatel zajeydu DER Touristik CZ a.s ŘĚVNICKÁ 121/1 PRAHA 5,IČ:45312974, DIČ:CZ 45312974 Datum odjezdu 12.08.2025 Datum návratu 15.08.2025 Osobně Údaje : ***


Požadované řešení

ŘADAME VAS TEDY V SOULADU SE ZAKONEEM Č.89/2012 Sb. O VYŘIŠENI REKLAMACE A TO NEJEN NAVRACIM PŘEPLACENĚ ČASTKY ,ALE TAKĚ POSKUTNUTIM SLEVY Z CELKOVÉ CENY ZÁJEZDU.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2025 13:12, před 3 měsíci

Podle § 2537 odst. 2 občanského zákoníku musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 11:23, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 10:22, před 21 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.