| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 21 |
| Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den
Dne 19.8.2025 jsem použila linku PID č.300.
První jízda koupená v 9:58 s platnou lítačkou za cenu 30 Kč. Zpáteční cesta koupená v 17:06 také s platnou lítačkou za cenu 40kč.
Obě cesty byly stejné Nádraží Veleslavín do zastávky Kladno náměstí Svobody a zpět. Kupované u řidičů s vyditelnym přiložením lítačky.
V 17:06 č. vozu 8967
Vysvětlení proč je rozdíl v ceně?
Řidič nebyl schopen vysvětlení.
Děkuju V.Blodková
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu nebo cena nebyla v souladu s ceníkem, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.