Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 106)

#82965Rozdíl v ceně jízdného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2025, před 3 měsíci

Věra Blodková

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 19.8.2025 jsem použila linku PID č.300.
První jízda koupená v 9:58 s platnou lítačkou za cenu 30 Kč. Zpáteční cesta koupená v 17:06 také s platnou lítačkou za cenu 40kč.
Obě cesty byly stejné Nádraží Veleslavín do zastávky Kladno náměstí Svobody a zpět. Kupované u řidičů s vyditelnym přiložením lítačky.


Produkt

V 17:06 č. vozu 8967


Požadované řešení

Vysvětlení proč je rozdíl v ceně?
Řidič nebyl schopen vysvětlení.
Děkuju V.Blodková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2025 10:25, před 3 měsíci

Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu nebo cena nebyla v souladu s ceníkem, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.

Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 11:45, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 10:31, před 16 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.