| Počet nahlášených stížností: | 621 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 3 |
63%
37%
#82966Neproplacený doklad za vracenou přepravku a lahve
Dne 19.8.2025 mně nebyl proplacen doklad o vráceni přepravky a lahví v hodnotě 163 Kč.Pokladni a nasledně pracovnici u informací se nepodařilo načíst kod prokazatelně nekvalitně vytistěneho dokladu o vraceni výše uvedeneho zboží.Po tel.konzultaci s vedoucí mně doklad nebyl proplacen.Tento doklad byl vytištěn automatem prodejny Kaufland ve Valašském Meziříčí.
***
Neprodlene proplaceni dokladu ve výši 163 Kč
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Na základě § 9 odst. 1 zákona č. 477/2001 Sb. o obalech platí, že vratným zálohovaným obalem se rozumí vratný obal, u něhož je jako součást opatření podle § 8 účtována zvláštní peněžní částka, která je přímo vázána k vratnému obalu užitému k prodeji výrobku a jejíž vrácení kupujícímu je při prodeji výrobku zaručeno po vrácení tohoto obalu nebo odpadu z tohoto obalu, jde-li o jednorázový obal (dále jen „záloha“).
Vadu tiskárny by měl spotřebitel bezodkladně ohlásit kompetentní osobě a měl by mu být vystaven náhradní doklad.
V tomto případě máme za to, že doklad za vrácenou přepravku a lahve měl být na dané prodejně proplacen, případně znovu vytištěn a následně proplacen. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.
Hodnocení:
Komentář: Ani naznak řešení arogantního chování pracovnice prodejny a rozhodnuti jeji vedouci,ktera prokazatelně nekvalitně vytištěný doklad ani neviděla a přesto rozhodla o jeho neproplaceni