Společnost


TRAVEL 2002, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 3)

#82969CK TRAVEL2002 Zkažená dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.08.2025, před 3 měsíci

Pavel Stránský

Znění stížnosti

Vážení,
dovolujeme si podat reklamaci zájezdu do Řecka – Korfu, oblast Agios Georgios, hotel Alkyon ***, konaného v termínu 3.–10. 7. 2025. Zájezd nenaplnil deklarovanou kvalitu ani očekávání odpovídající tříhvězdičkovému standardu. Byli jsme ubytováni v pokoji č. 115.

Ubytování
Pokoj byl na pohled čistý, avšak extrémně stísněný – mezi postelí a stolem byl průchod sotva 25 cm (viz foto).

Zásuvka u postele byla uvolněná a viklala se, což mohlo být nebezpečné.

V koupelně glazovaná, kluzká podlaha a netěsnící sprchový kout – voda vytékala na podlahu.

Neoznačené vypínače větráku a SOS tlačítka – ani jedno z nich nefungovalo, což jsme zjistili, když ani po opakovaném použití tlačítka SOS v domnění, že jde o ventilaci, nikdo nepřišel.

Vypínač hlavního světla často nefungoval.

Po nahlášení závad delegátce se dostavil zřejmě technik, který pouze bez vysvětlení několikrát zacvakal vypínačem a odešel.

Strava
Každodenní fronty jako ve školní jídelně, výběr velmi omezený a podle našeho názoru jídlo rozhodně neodpovídalo ceně, kterou jsme za toto zaplatili.

Hlavní jídla prakticky stále stejná: kuřecí křídla, vařené kousky masa bez chuti, občas výrazně kořeněné.

Přílohy byly po celou dobu pobytu beze změny: bramborová kaše, rýže, sterilovaný hrášek/kukuřice/mrkev, jednou růžičková kapusta.

Špagety bez omáčky, pouze suché.

Čerstvá zelenina hrubě nakrájená, bez dochucení.

Jídla se zdála být připravovaná z polotovarů a konzerv?

Dezert jeden typ, ovoce pouze k obědu – meloun, pár nakrájených okoralých kousků banánu anebo plátky pomeranče.

Nápoje často pouze voda z automatu místo džusu.

Nápoje i zmrzlina podávány výhradně v plastových kelímcích. (Zmrzlina byla jediným kvalitním bodem stravy.)

Personál často ochutnával jídlo přímo z výdeje holýma rukama – nepřijatelné.

Pláž a okolí
Pláž neupravená, odpadkové koše přetékaly odpadky (viz foto).

Dřevěný přístupový chodník měl trčící šrouby cca 1–1,5 cm – bezpečnostní riziko.

Chyběla signalizační vlajka i přítomnost plavčíka.

Sprcha stará, ale přítomná.

Závěr a požadavek
Celkově zájezd kvalitativně hluboko za očekáváním. Nešlo o jednorázové zaváhání, ale o souhrn opakujících se nedostatků. Standard hotelu *** v porovnání s jinými hotely stejného typu nebyl naplněn.

Na základě výše uvedeného požadujeme finanční kompenzaci, jelikož služby neodpovídaly inzerované kvalitě a negativně ovlivnily průběh dovolené. Do tohoto hotelu se již nehodláme vracet.

Děkujeme za pochopení a očekáváme Vaši odpověď do zákonné lhůty.

S pozdravem
Pavel Stránský,

***


Produkt

***


Požadované řešení

V příloze bylo nebo tedy je několik fotografií z nabídky zájezdu. A to je vše. Lze celou věc ještě nějak řešit?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2025 11:09, před 3 měsíci

Na základě informací poskytnutých spotřebitelem nám není známo, zda bylo reklamaci vyhověno či ne.

Podle § 2537 odst. 2 občanského zákoníku musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.

Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.

Spotřebitel tedy může v tomto případě požadovat přiměřenou slevu z ceny.
Podpůrně je možné použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.

Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas s vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 11:34, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 10:23, před 21 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.