Společnost


ZDRAVÍ S ÚSMĚVEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8297Nedodané zboží, neznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.11.2015, před 8 lety

Ludmila Macová

Znění stížnosti

Asi v listopadu 2012 jsem si na internetu a telefonicky objednala a pak zaplatila (9900,- Kč - fakt.č.402745)"Revitalizační program"na snížení váhy o 60 kg za 1 rok s tím,že v případě neúspěchu mi budou peníze vráceny.
Obdržela jsem jídelníček jen na půl roku.Po 3 měsících se váha snížila,ale během dalších asi 5 měsíců se vrátila na původní hodnotu.Žádala jsem proto několikrát písemně i mailem (odstoupení od smlouvy z 19.12.2013) o vrácení zaplacené částky,které zamítli s tím,že mám začít znovu od začátku. Druhou polovinu jídelníčku do dnešního dne nedodali,čímž nedodrželi smlouvu o dodání zboží.
Protože už nevěřím,že se mi podaří dle jejich "Programu" váhu snížit,
nechci pokračovat (také z finančních důvodů a zhoršení zdraví - dieta a pohybové omezení).


Požadované řešení

Vrácení celé zaplacené částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému