| Počet nahlášených stížností: | 21 |
| Z toho za letošní rok: | 4 |
| Stále v řešení: | 2 |
Oresi, pobočka Pardubice
Kuchyň koupena před 3 lety.
Oresi nabízí prodlouženou záruku 7 let na dvířka a kování. Po 3 letech u skříňky s odpadkovým košem se rozbil výsuv skříňky. Neuznaná reklamace, proto, že dodavatel, od kterého jsou výsuvy skříňky, už s Oresi nespolupracuje a záruka na ně byla prý pouze 2 roky. V záručních podmínkách ale nic takového neni, záruka je prodloužená na 7 let včetně nábytkářského kování bez vyjímky ( není zde uvedené, že by byla záruka jen na panty).
Dále je v záruční smlouvě uvedeno, že pokud Oresi přestane spolupracovat s dodavatelem, musí sehnat náhradu.
Bohužel, personál není rádně proškolen, neví co znamená nábytkářské kování a reklamaci proto odmítá.
Dále upadávají dvířka u skříněk, panty zde dotahovali už asi 2x, s tím, že kdyby náhodou, přijedou opět.
Po stížnosti s kováním, nám slečna na reklamaci odpoveděla, že zádost o seřízení skříněk nám zamítne a musíme si jí hradit na vlastní náklady.
Kuchyně Dolti
Požadujeme řádné seřízení upadávajicích skříňek a výměnu pojezdu či jiné řešení pro dvířka s odpadkovým košem.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu dvou let, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
Protože společnost reklamaci zamítla jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat společnosti výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Poznamenáváme také že důvod, že dodavatel nespolupracuje s prodejcem a personál není řádně proškolený, není důvod zamítnutí zjednání nápravy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.