Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:448
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

21.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (95 z 448)

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Uvedená procenta vychází z 18 hodnocení od spotřebitelů help

#83007Samoobslužná pokladna špatně spočítala množství zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
22.08.2025, před 3 měsíci

András Zubaskov

Znění stížnosti

Samoobslužná pokladna v Bille na adrese Náměstí Práce 2523, 760 01 Zlín špatně spočítala množství zboží. Koupil jsem dvě láhve vody Korunní citron 1,5 l, přičemž každou láhev jsem na pokladně oskenoval zvlášť. Až po nákupu jsem si všiml toho, že v účtence (viz příloha) je ta voda zaúčtována 7krát (6x+1x). Rozumím, že teď už nedokážu, že ty láhve byly skutečně jenom dvě, ale je pro mě absolutně neakceptovatelné, že samoobslužná pokladna, která váží veškeré zboží, aby nedej bože zákazník za něco nezaplatil, dokáže provést takový podvod. Doufám, že aspoň ty pokladny dáte do pořádku a nebudete podvádět své zákazníky. V příloze posílám účtenku.


Požadované řešení

Vrácení peněz a oprava samoobslužné pokladny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2025 13:56, před 3 měsíci

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Pokud prodávající naúčtoval spotřebiteli zboží navíc, které si spotřebitel nezakoupil, má spotřebitel právo žádat po prodávajícím vydání bezdůvodného obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Spotřebitel může svůj nárok prokázat např. svědeckou výpovědí nebo kamerovým záznamem, je-li takový záznam v prodejně pořizován.

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení.

Vznikla-li na straně prodávajícího povinnost vrátit peníze, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží zaplaceno. Jiným způsobem - např. voucherem apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2025 16:17, před 3 měsíci

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.8.2025 18:24, před 3 měsíci


András Zubaskov

Hodnocení: