Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:165
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

5.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (9 z 165)

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Uvedená procenta vychází z 4 hodnocení od spotřebitelů help

#83024ztráta peněženky neochotny řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2025, před 3 měsíci

Naděžda Urbánková

Znění stížnosti

*** číslo rezervace autobusem N1283 Zadar 20:00 Brno grand 7:25 datum 24.8. 2025. Na hranici Chorvatsko -Slovinsko kde nám kontrolovali doklady. Bylo to v noci a nebylo tam nikoho. Já šla na WC bylo kolem 2:00 v noci. Pan řidič mi nebyl ochotný říct ani název přechodu. Nechala jsem na WC svou peněženku s doklady a penězi. Viděla jsem jednu osobu která tam byla. A hned při návratu tam už bohužel peněženka nebyla. Prosila jsem řidiče který mi nebyl schopný říct jméno aby počkal než se pořádně podívám aspoň po dokladech. Byl velice nepříjemný a neochotný. Tímto část žádám o pokárání řidiče a prosím o zavolání na hraniční přechod aby se po mých dokladech prosím podívaly.


Produkt

Růžová peněženka Reebok s kreditní kartou a občanským průkazem


Požadované řešení

Prosím o to aby se koukli kolem WC na hraničním přechodu kolem odpadkových košů apod. Ten kdo ji vzal ho zajímaly pouze peníze. Ráda bych dostála doklady zpět. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 11:52, před 3 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Společnost nemá povinnost se podílet na hledání dokladů, nicméně by řidič měl poskytnout alespoň informaci o konkrétním odpočívadle.

Co se týká ztracené peněženky s doklady, doporučujeme ztrátu nahlásit PČR. Policie dále uvádí, že "Osoba, která se vašeho dokladu zmocní, ho může použít například při sjednávání půjčky nebo zneužít při páchání jiné trestné činnosti. Pokud tedy váš doklad nebude hlášený jako ztracený případně odcizený, můžete se dostat do značných nepříjemností. Domů vám například mohou přijít účty za služby, které jste si nikdy neobjednali, ale byly uzavřené na váš doklad. Složitá situace může nastat i při dalším prošetřování takové události.Pokud doklad ztratíte, nahlaste to úřadu, který vám dokument vydal."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 12:01, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 11:46, před 18 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.