| Počet nahlášených stížností: | 165 |
| Z toho za letošní rok: | 14 |
| Stále v řešení: | 2 |
25%
75%
*** číslo rezervace autobusem N1283 Zadar 20:00 Brno grand 7:25 datum 24.8. 2025. Na hranici Chorvatsko -Slovinsko kde nám kontrolovali doklady. Bylo to v noci a nebylo tam nikoho. Já šla na WC bylo kolem 2:00 v noci. Pan řidič mi nebyl ochotný říct ani název přechodu. Nechala jsem na WC svou peněženku s doklady a penězi. Viděla jsem jednu osobu která tam byla. A hned při návratu tam už bohužel peněženka nebyla. Prosila jsem řidiče který mi nebyl schopný říct jméno aby počkal než se pořádně podívám aspoň po dokladech. Byl velice nepříjemný a neochotný. Tímto část žádám o pokárání řidiče a prosím o zavolání na hraniční přechod aby se po mých dokladech prosím podívaly.
Růžová peněženka Reebok s kreditní kartou a občanským průkazem
Prosím o to aby se koukli kolem WC na hraničním přechodu kolem odpadkových košů apod. Ten kdo ji vzal ho zajímaly pouze peníze. Ráda bych dostála doklady zpět. Děkuji
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost nemá povinnost se podílet na hledání dokladů, nicméně by řidič měl poskytnout alespoň informaci o konkrétním odpočívadle.
Co se týká ztracené peněženky s doklady, doporučujeme ztrátu nahlásit PČR. Policie dále uvádí, že "Osoba, která se vašeho dokladu zmocní, ho může použít například při sjednávání půjčky nebo zneužít při páchání jiné trestné činnosti. Pokud tedy váš doklad nebude hlášený jako ztracený případně odcizený, můžete se dostat do značných nepříjemností. Domů vám například mohou přijít účty za služby, které jste si nikdy neobjednali, ale byly uzavřené na váš doklad. Složitá situace může nastat i při dalším prošetřování takové události.Pokud doklad ztratíte, nahlaste to úřadu, který vám dokument vydal."
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.