Společnost


Resumaker S.L.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:18
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 18)

#83031Neoprávněně stržené předplatné služby Resumaker

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2025, před 3 měsíci

Lenka Němcová

Znění stížnosti

Dne 21.7.2025 mi byla z účtu přes PayPal stržena částka 649 Kč za službu Resumaker (tvorba životopisu). Stránka působila dojmem, že je zdarma, a nebyla jsem při registraci jasně informována, že se jedná o placené předplatné.

Po zjištění jsem službu zrušila a požádala o vrácení peněz. Od společnosti mi několikrát přišla stejná odpověď, že mi budou peníze vráceny do 3–8 dnů, ale ani po několika týdnech k vrácení nedošlo.


Produkt

Online služba na tvorbu životopisů – Resumaker (web: resumaker.cz ). Částka: 649 Kč. Datum platby:21.7.2025. Způsob platby: PayPal


Požadované řešení

Vrácení částky 643 Kč, která mi byla neoprávněně stržena z účtu, a potvrzení o ukončení jakéhokoliv dalšího předplatného služby Resumaker.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 11:13, před 3 měsíci

Na základě poskytnutých informací, spotřebitel již zrušil předplatné, avšak podnikatel dosud neprovedl vrácení slíbené částky. Zároveň spotřebiteli doporučujeme podat žádost o výmaz osobních údajů z databáze podnikatele. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti.

Dle bodu 9.1 podmínek užití jsou služby Resumakeru nabízeny na základě měsíčního předplatného.

Podle bodu 9.2 poskytuje společnost počáteční 14denní zkušební období za různou cenu závislou na místě bydliště spotřebitele ("Zkušební předplatné"). Pokud spotřebitel nepožádá o zrušení zvoleného plánu předplatného do 14 dnů od data potvrzovacího e-mailu společnosti týkajícího se úhrady počátečních nákladů na zkušební období, bude automaticky aktivován opakovaný fakturační poplatek ve výši přibližně 30 USD včetně DPH (v závislosti na zemi, ze které účet pochází), a to stejným způsobem platby, který si spotřebitel zvolil k úhradě počátečního poplatku za zkušební období.

V tomto smluvním vztahu došlo tedy pravděpodobně k tzv. automatické prolongaci. Automatická prolongace spočívá v tom, že je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc).

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Upozorňujeme spotřebitele, že zablokováním platební karty nezaniká závazek. Společnost tak může požadovat cenu služby i s případným úrokem z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 11:55, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 11:47, před 16 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.