| Počet nahlášených stížností: | 118 |
| Z toho za letošní rok: | 8 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dnes 25.8.ve 21,35 jsem jela linkou č.13 z Doubí na zastávku Jeřmanická. U obvodního oddělení PČR ve Vescí jsem dala znamení k zastavení a stoupla si k zadním dveřím autobusu. Je to min.300m před zastávkou. Ovšem řidička mi nezastavila ani na mé naléhání. Prý jsem znamení dala pozdě a odvezla mně až na zastávku Slovanská, tedy téměř o 1km dále. V autobusu jsme byli pouze 3 cestující,takže musela vidět, že jsem se připravila k vystoupení. Prosím o vyjádření. Děkuji
Vyjádření ke stížnosti
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.