Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:118
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 118)

#83035Nezastaveni ve stanici

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2025, před 3 měsíci

Romana Holečková

Znění stížnosti

Dobrý den
Dnes 25.8.ve 21,35 jsem jela linkou č.13 z Doubí na zastávku Jeřmanická. U obvodního oddělení PČR ve Vescí jsem dala znamení k zastavení a stoupla si k zadním dveřím autobusu. Je to min.300m před zastávkou. Ovšem řidička mi nezastavila ani na mé naléhání. Prý jsem znamení dala pozdě a odvezla mně až na zastávku Slovanská, tedy téměř o 1km dále. V autobusu jsme byli pouze 3 cestující,takže musela vidět, že jsem se připravila k vystoupení. Prosím o vyjádření. Děkuji


Požadované řešení

Vyjádření ke stížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 11:22, před 3 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 12:22, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 11:50, před 11 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.