| Počet nahlášených stížností: | 34 |
| Z toho za letošní rok: | 5 |
| Stále v řešení: | 0 |
V srpnu roku 2017 jsme zakoupili v Kika Nábytku s.r.o. v Praze - Letňanech sedací soupravu Pazific II, s potahem imitace kůže Escudo ( 3místná pohovka, 2místná pohovka, křeslo).Imitace kůže po několika letech popraskala a začala se na velkých plochách odlupovat. Vím, že sedací souprava je již po záruce, letos to je 8 let od zakoupení, ale předpokládal bych u zboží tohoto typu – tzn. u zboží dlouhodobé spotřeby, které navíc stálo několik desítek tisíc korun, o mnoho delší životnost. Chtěl bych vás proto požádat o váš názor, zda-li je možné se v této situaci domoci nápravy, nebo existuje-li nějaké řešení i po tolika letech.
Vrácení části kupní ceny.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Práva z vady je možné uplatnit do dvou let, pokud tato doba uplynula, smlouva se řídí obchodními podmínkami. V případě existence smluvní záruky by bylo možné uplatnit reklamaci zboží u podnikatele, avšak již došlo k uplynutí i tříleté promlčecí lhůty.
V tomto případě se domníváme, že částečná sleva z kupní ceny již není možná.
S žádostí doporučujeme kontaktovat danou společnost, například pomocí kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.xxxlutz.cz/kontaktnicentrum.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.