Společnost


XLCZ Nábytek s.r.o. (dříve Kika Nábytek s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

5.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 34)

#83040Popraskaná a odlupující se kůže ze sedací soupravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2025, před 3 měsíci

Milan Pěkný

Znění stížnosti

V srpnu roku 2017 jsme zakoupili v Kika Nábytku s.r.o. v Praze - Letňanech sedací soupravu Pazific II, s potahem imitace kůže Escudo ( 3místná pohovka, 2místná pohovka, křeslo).Imitace kůže po několika letech popraskala a začala se na velkých plochách odlupovat. Vím, že sedací souprava je již po záruce, letos to je 8 let od zakoupení, ale předpokládal bych u zboží tohoto typu – tzn. u zboží dlouhodobé spotřeby, které navíc stálo několik desítek tisíc korun, o mnoho delší životnost. Chtěl bych vás proto požádat o váš názor, zda-li je možné se v této situaci domoci nápravy, nebo existuje-li nějaké řešení i po tolika letech.


Požadované řešení

Vrácení části kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 12:39, před 3 měsíci

Práva z vady je možné uplatnit do dvou let, pokud tato doba uplynula, smlouva se řídí obchodními podmínkami. V případě existence smluvní záruky by bylo možné uplatnit reklamaci zboží u podnikatele, avšak již došlo k uplynutí i tříleté promlčecí lhůty.

V tomto případě se domníváme, že částečná sleva z kupní ceny již není možná.

S žádostí doporučujeme kontaktovat danou společnost, například pomocí kontaktního formuláře dostupného zde: https://www.xxxlutz.cz/kontaktnicentrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 12:09, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 11:52, před 17 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.