| Počet nahlášených stížností: | 6 |
| Z toho za letošní rok: | 3 |
| Stále v řešení: | 1 |
v Mailu jsme měli jasně uvedeno že z řidičem je možné se na termínu domluvit.
Nic s toho nebyla pravda kurýr volal tak 20 minut předtím než přijel že to má naloženo a jindy to nepřiveze že odpoledne nejezdí. Nekupovat nic co vyžaduje Top Trans musíte si vzít v práci volno a kurýr vám to nechá před barákem a jede dál
Služba -5 hvězdiček příšerné
Vyberte si lepší doručovací společnost. Zboží máte krásné a kvalitní ale kvůli dopravě už od váš NIKDY nenakoupím
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Není-li služba poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Reklamace je nejlepší podávat písemně na adresu společnosti. Reklamaci lze podat do 1 roku. V tomto případě by v rámci reklamace připadala v úvahu přiměřená sleva.
Pokud tedy společnost slíbila, že je možné se na době dodání s přepravcem dohodnout, měla by to zajistit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.