| Počet nahlášených stížností: | 5 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Byl jsem vyzván společností Heuréka k hodnocení obchodu a zboží které jsem si objednal přes heureku.Bohužel zboží nebylo v pořádku a ve chvíli kdy jsem tedy obchod hodnotil záporně jelikož obchod nekomunikuje dodnes.Bylo mé hodnocení uvedeno jako chybné a nemohl jsem ho potvrdi a odeslat i přesto že byl formulář vyplněn správně.Proto jsem znovu šel na tento dotazní a stale sew to že dotazník už nešel ani zadat jelikož jsem kliknul na odkaz obchod nedoporučuji.Není to bohužel jen má zkušenost.Oni tím tedy klamou zakazníka a spotřebitele protože lze zadat pouze kladné doporučení přes odkaz doporučuji.Heureka tedy není objektivní a její hodnocení eshopů je lživé.Jak jsem již uvedl Klamou zákazníka.
Hodnocení Obchod SodaStream
Možnost zadání záporného hodnocení, přestat lhát a klamat spotřebitele.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Podnikatel nesmí svévolně mazat a upravovat recenze, ale zároveň má možnost v určitých případech recenzi nezveřejnit (např. pokud by porušovala zákon).
Vaši recenzi již ale vidíme zveřejněnou na portálu Heureka a domníváme se, že problém již byl vyřešen.
Problém s doručením je již řešen pod ID 83015 (https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/83015/zbozi-doruceno-na-jinou-adresu).
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.