Společnost


Heureka Group a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 5)

#83057Pouze kladné hodnocení.Záporné nelze podat.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2025, před 4 měsíci

Jan Musil

Znění stížnosti

Byl jsem vyzván společností Heuréka k hodnocení obchodu a zboží které jsem si objednal přes heureku.Bohužel zboží nebylo v pořádku a ve chvíli kdy jsem tedy obchod hodnotil záporně jelikož obchod nekomunikuje dodnes.Bylo mé hodnocení uvedeno jako chybné a nemohl jsem ho potvrdi a odeslat i přesto že byl formulář vyplněn správně.Proto jsem znovu šel na tento dotazní a stale sew to že dotazník už nešel ani zadat jelikož jsem kliknul na odkaz obchod nedoporučuji.Není to bohužel jen má zkušenost.Oni tím tedy klamou zakazníka a spotřebitele protože lze zadat pouze kladné doporučení přes odkaz doporučuji.Heureka tedy není objektivní a její hodnocení eshopů je lživé.Jak jsem již uvedl Klamou zákazníka.


Produkt

Hodnocení Obchod SodaStream


Požadované řešení

Možnost zadání záporného hodnocení, přestat lhát a klamat spotřebitele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 14:15, před 4 měsíci

Podnikatel nesmí svévolně mazat a upravovat recenze, ale zároveň má možnost v určitých případech recenzi nezveřejnit (např. pokud by porušovala zákon).

Vaši recenzi již ale vidíme zveřejněnou na portálu Heureka a domníváme se, že problém již byl vyřešen.

Problém s doručením je již řešen pod ID 83015 (https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/83015/zbozi-doruceno-na-jinou-adresu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 12:15, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 12:00, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.