Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:556
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.5 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (3 z 556)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 1 hodnocení od spotřebitelů help

#83066Nevhodné chování prodavačky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2025, před 3 měsíci

Lenka Benešova

Znění stížnosti

Dobrý den, teď jsem se vrátila z Penny v Aši, *** jak na Vojně, slečna chtěla ať ji zvednu bednu, říkala jsem že to jenom posunu,byl to hrozný problém, jsem po operaci kotníku a tohle mi přijde vysloveně jako ***. To že tam máte akce na zvířátka, můj nákup byl1100, nikdo mi žádné Nálepky nedal, nikdo se mi nezeptal na Penny kartu, Frantu nechá stát až chlaďákům, slečna blonďatá by se měla naučit hlavně slušnému chování a reprezentovat společnost kterou zastupuje.


Požadované řešení

Domluva A co ty body. kontakt na mě **


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 16:46, před 3 měsíci

Pokud měla spotřebitelka nárok na body, tak ji měly být vydány. Z obchodních podmínek soutěže vyplývá, že společnost není povinna body vydat automaticky, spotřebitel o ně ale může požádat.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 12:17, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 12:15, před 13 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.