Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:622
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

79.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (493 z 622)

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Uvedená procenta vychází z 106 hodnocení od spotřebitelů help

#83090Odmítnutí prodeje hovězího masa v kuse menším než je 1/2 kg.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2025, před 4 měsíci

Jana Steidlová

Znění stížnosti

Dne 30.8. po 14. hodině jsem byla nakupovat v Kauflandu v Plzni v ulici Otýlie Beníškové. U pultového prodeje masa jsem požádala mladého prodavače o 30 dkg hovězího masa. Bylo mi sděleno, že mi nemůže prodat kus menší než půl kilogramu. Na moji žádost, aby ukrojil z kilového kusu jednu třetinu, reagoval se slovy, že se stejně netrefí, ať si dojdu k řezníkovi. Domnívám se, že při dnešních cenách hovězího masa by pro prodavače neměl být problém ukrojit požadovaný kus samozřejmě s určitou tolerancí. Nebo opravdu máte příkaz prodávat hovězí maso o váze větší než půl kilogramu?
Steidlová Jana
e-mail: ***


Produkt

odmítnutí prodeje hovězího masa v kuse menším než je 1/2 kg.


Požadované řešení

Prosím o písemné sdělení, jak byla moje stížnost vyřešena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2025 14:03, před 3 měsíci

Stanovení minimálního množství prodeje je součástí obchodní politiky podnikatele a není právně stanoveno, že by musel nabízet jakékoli konkrétní množství výrobku.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2025 12:30, před 2 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2025 13:00, před 2 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2025 14:05, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.