| Počet nahlášených stížností: | 75 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dobrý den, nakoupil jsem a zaplatil bohužel předem předposlední objednávku ***, kterou Sportisimo rozdělilo na 4 samostatné zásilky, bohužel tu největší nedodalo a je ztraceno zásilkovnou.cz, není žádná pomoc od Sportisima, jelikož zásilku vedou jako doručenou i když doručena zásilkovnou není, viz komunikace, včetně zásilkovny. ***
Děkuji za pomoc.
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
podle sledování evidujeme zásilku jako doručenou.
Děkujeme
S pozdravem a přáním krásného dne
Vaše Sportisimo
Žižkova 707/11 | 711 00 Ostrava-Hrušov
Okamžitou odpověď na nejčastěji kladené otázky můžete nalézt zde: FAQ
------ Původní zpráva ------
Od info@zasilkovna.cz
Datum 02.09.2025 12:23:50
Předmět ***: Podezření na ztrátu zásilky in value 2 094 Kč ***
Zdravíme ze Zásilkovny,
reklamaci ztráty zásilky ***, ohledně které jste se na nás obrátil/a, bohužel nemůžeme s ohledem na platnou legislativu řešit s vámi, resp. vyplatit kompenzaci přímo vám.
Dle zákona je oprávněnou osobou odesílatel zásilky.
Z tohoto důvodu vás prosíme, abyste ohledně nedoučeného zboží kontaktovali odesílatele. Odesílatel má možnost u nás reklamaci podat a zajistit pro vás co nejrychlejší vyřešení situace.
Pokud budete mít jakékoli další otázky, rádi vám poskytneme potřebné informace.
Za vzniklé nepříjemnosti se velmi omlouváme a děkujeme za pochopení.
Tým Zásilkovny
------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
Vaše objednávka již byla předána dopravci, a proto ji nelze zrušit. Zásilku ale nemusíte přebírat, odmítněte její převzetí a vrátí se zpět. Pokud jste hradili objednávku předem, bude po doručení zpět založena refundace na vrácení Vaší platby.
Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
S pozdravem a přáním krásného dne
Vaše Sportisimo
Žižkova 707/11 | 711 00 Ostrava-Hrušov
Okamžitou odpověď na nejčastěji kladené otázky můžete nalézt zde: FAQ © 2023 SPORTISIMO s. r. o.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
jelikož se nic neděje, celý týden bez pohybu a všem je Vám to jedno, tak ruším zbytek objednávky a peníze pošlete zpět na můj účet.
------ Původní zpráva ------
Komu "Sportisimo.cz"
Datum 28.08.2025 20:15:37
Předmět Re: Zboží z objednávky jsme předali dopravci
Dobrý den,
stále nedodaná objednávka! ***
Děkuji za odpověď.
Buď konečně dodat zboží, nebo platbu zpět na účet.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 2159a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nezáleží tedy na tom, zda zboží bylo prodávajícím odesláno, musí být i prokazatelně doručeno.
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V takovém případě by však spotřebitel zboží musel vrátit na své náklady.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://coi.gov.cz/informace-o-adr/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz .