| Počet nahlášených stížností: | 17 |
| Z toho za letošní rok: | 6 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dokud se to týkalo mně, neřešila jsem, ale dnes moje trpělivost přetekla. Moje dcera začala chodit na střední školu... byla jsem ráda, že spojení z Vysoké Srbské krásně navazuje dle jízdního řádu.. v 6.41 měla být v Hronově a v 6.47 měla krásně stíhat autobus do Nového Města nad Metují. Ale když autobus z Vysoké Srbské do Hronová přijede v 6.49, tak to stihnout nemůže a musela volat, abychom ji do Nového Města odvezli autem.
Změna řidiče a dodržování jízdního řádu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.