Společnost


CDS s.r.o. Náchod

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 17)

#83120Zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2025, před 3 měsíci

Zuzana Exnerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dokud se to týkalo mně, neřešila jsem, ale dnes moje trpělivost přetekla. Moje dcera začala chodit na střední školu... byla jsem ráda, že spojení z Vysoké Srbské krásně navazuje dle jízdního řádu.. v 6.41 měla být v Hronově a v 6.47 měla krásně stíhat autobus do Nového Města nad Metují. Ale když autobus z Vysoké Srbské do Hronová přijede v 6.49, tak to stihnout nemůže a musela volat, abychom ji do Nového Města odvezli autem.


Požadované řešení

Změna řidiče a dodržování jízdního řádu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2025 11:46, před 3 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 13:38, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 13:24, před 22 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.