Počet nahlášených stížností: | 92 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Jsem majitelem zařízení Samsung Galaxy S20 FE. Po sérii neúmyslných pokusů o odemčení v kapse došlo k úplnému zablokování telefonu opakovaně a postupně na 2, 4 a 8 hodin. Přestože jsem ověřený vlastník (mám fakturu, IMEI kód, přístup k účtu Samsung, zařízení je registrováno), nebyla mi nabídnuta žádná možnost odemčení.
Funkce „Remote Unlock“, která by měla být dostupná v systému nebo na webu Find My Mobile, není nikde k nalezení. Telefonická podpora byla nedostupná i po 45 minutách čekání, a na e-mailovou žádost o pomoc jsem neobdržel žádnou odpověď.
Toto považuji za systémové selhání, které: znemožňuje přístup k vlastním datům, ignoruje ověřeného vlastníka zařízení, neumožňuje žádnou formu zásahu nebo pomoci.
V případě, že nedojde k odpovědi nebo nápravě, jsem připraven obrátit se na další orgány a zveřejnit zkušenost na veřejných kanálech.
Galaxy S20 FE / SM-G780G / Android 13 / One UI 5.1
Žádám o vysvětlení:
1. proč není funkce „Remote Unlock“ dostupná v systému One UI.
2. Možnost trvale deaktivovat FRP nebo jiný způsob, jak zabránit zablokování zařízení při neúmyslných pokusech o odemčení.
3. Zlepšení dostupnosti technické podpory a reakční doby.
4. Zpětnou vazbu, zda bude systém upraven tak, aby respektoval ověřeného majitele.
|
Tweet |
Pokud funkce Remote Unlock má umožnit odemčení takto zablokovaného mobilu, ale není tomu tak, pak se jedná o vadu, kterou je možno reklamovat. Reklamace musí být vyřízena do 30 dní od jejího uplatnění. Ovšem nejsme si z popisu funkce Remote Unlock jisti, zda má sloužit k vyřešení popsaného problému se zablokováním telefonu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla k otázkám spotřebitele vyjádřit.
Popřípadě je možné kontaktovat podnikatele přímo, kontakty jsou dostupné na této webové stránce: https://www.samsung.com/cz/support/maintenance-mode/.