| Počet nahlášených stížností: | 4 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.6.2025 jsem zakoupila na e shopu Rieker sandály pod *** v plné ceně 1939,- kč. Od 1.9.2025 jsou na prodej uváděny s 50% slevou. Je tam uváděna původní cena 2599,-kč. Teď je nabízejí za 1297,-kč, po 50% slevě. Myslím si, že je to nepoctivá hra vůči zákazníkovi. Cena je schválně navýšena. V plné ceně 1939,-kč by sleva 50% měla být 970,- kč. Nabízejí je za 1297,-kč.Děkuji za prověření. Sochová Dagmar
Sandály kód 10203920
Kontrola e shopu a náprava. tohle je klamání zákazníka.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Podle § 12a zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele je podnikatel povinen zveřejnit informace o ceně výrobku, za kterou jej prodávající nabízel a prodával v době 30 dní před poskytnutím slevy. Z výše uvedeného popisu není jisté, zda společnost této zákonné povinnosti dostála. Pokud ne, dopustila by se tím přestupku. Jestliže by cena byla zvýšená celý měsíc před uvedením slevy, pak by to bylo souladu s tímto ustanovením.
Více o povinnostech podnikatelů týkajících se slev můžete nalézt v tomto článku: https://www.dtest.cz/clanek-9914/dtest-neni-sleva-jako-sleva.
V případě, že se spotřebitel domnívá, že se společnost dopustila přestupku, může se obrátit na Českou obchodní inspekci s podnětem. Lze tak učinit skrz tento odkaz: https://coi.gov.cz/podatelna/.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.