Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:571
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (4 z 571)

#83148Neoprávněné strhávání peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2025, před 2 měsíci

Filip Šmídek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.9. 2025 bylo mi strženo 596kč, bohužel nevím za co?
Chci okamžitě odstoupit od čehokoliv s vámi spojené. Co mám pro to udělat?
Děkuji


Požadované řešení

Chci okamžitě odstoupit od jakékoliv smlouvy s vámi spojené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2025 12:13, před 2 měsíci

Společnost Paidwings AG je provozovatelem internetových seznamovacích portálů. Členství je zpravidla zpoplatněno a bývá časově omezené.

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že přístup ke službám poskytovaným společností Paidwings je realizován po registraci uživatele pomocí jeho osobních údajů (mj. pohlaví, datum narození, e-mailová adresa). Registrací uživatel potvrzuje souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami a prohlášením o ochraně osobních údajů. Tím vznikne bezúplatný smluvní vztah mezi Paidwings a uživatelem.

U placených služeb je uvedeno, že o obsahu, splatnosti, ceně, době platnosti a platebních podmínkách bude uživatel u jednotlivých služeb informován před uzavřením placeného smluvního vztahu. Po kliknutí na tlačítko „Koupit nyní“ potvrzuje uživatel nabídku k uzavření smlouvy o poskytování placených služeb Paidwings. Paidwings potvrdí zákazníkovi přijetí nabídky zpřístupněním služeb nebo e-mailem.

Jestliže se uživatel na webových stránkách společnosti k platbě nepřihlásil, ale částka mu byla stržena, pak se jedná o bezdůvodné obohacení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět, a to i v případě, kdy si spotřebitel není jistý, zda závazek vznikl, tak jak zde již bylo dle popisu stížnosti učiněno. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou - nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je právní jednání neplatné.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal společně s výpovědí písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Upozorňujeme spotřebitele, že pouhým smazáním profilu nemusí dojít k výpovědi závazku.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dle podmínek společnosti uveřejněných na seznamkách je možné se v případě nevyřešení sporu smírnou cestou obrátit na Českou obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), může se taktéž spotřebitel obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 14:03, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.