Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

26.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (15 z 56)

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Uvedená procenta vychází z 9 hodnocení od spotřebitelů help

#831511 letá záruka je podvod na zákazníka. Opravu odmítnou se slovy, "telfon vám spadnuů" Nejsem hejtr, tady je vysvětlení:

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2025, před 3 měsíci

Michal Švec

Znění stížnosti

1 letá záruka je podvod na zákazníka. Nejsem hejtr, tady je vysvětlení:
Koupil jsem si v MP.cz Samsung Fold5 ve stavu skoro nového za 23 000 Kč. Po pul roce odešly pixely v ohybu telefonu. Dle mnoha diskuzi Samsung jak v ČR tak i mezinárodní, tyto vady Samsung běžně opravuje, protože o nich Samsung ví. Display v ohybu odchází. Jinak by lidi Fold nekupovali.

MP.cz mou reklamaci zamítla se stejnými duvody jako zde píší další nespokojení zákazníci. Vymluví se na pád telefonu. Toto tvrzení nesouvisí s tím že uprostřed telefonu v ohybu odešli pixely. :)

Záruku slibovali do 3 týdnu že to zvládnou i za týden. Ozvali se za 20 dní a to pouze aby oznámili že se na to podívali a ted čekají jestli souhlasím nebo zamítám souhlas s opravou za cenu 13 000 Kč, tedy poloviny nákupní ceny.
Servis kam MP. telefon poslala byl servis ve Spálené, který patří hadejte komu. MP.cz :) Tj. celý koncept 1 leté záruky vypadá marketingově hezky, ale ve skutečnosti je to snaha jak ze zákazníka pak vytáhnout peníze za opravu.

Radím všem, braňte se u ČOI, nebo ideálně dejte si to do originálního servisu, získejte zprávu s diagnostikou cím vaše závada vznikla a pak jděte reklamovat do MP.cz

Pak MP.cz nemá jinou šanci než vaši reklamaci přijmout, protože ji to ukládá zákon, pokud jiná firma potvrdí že na záruku právo máte.


Produkt

Samsung Fold 5 1TB


Požadované řešení

Oprava v rámci slíbené záruky. Nebo vrácení penez za nákup telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2025 15:04, před 3 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. V případě, že se jedná o předem použité zboží, je opravdu možné zkrátit dobu na uplatnění práv z vad až na 1 rok (podle § 2168 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník). Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Reklamaci je povinen vyřídit prodávající, který může vyřízením reklamace pověřit jinou osobu, za kterou odpovídá. Spotřebitel se však nemůže domáhat změny této pověřené osoby.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2025 15:40, před 3 měsíci

Hezký dobrý den ,

je mi líto, ale na zamítnutí záruční opravy trváme, nejde o vadu dle NOZ, ale důsledek nevhodného / nešetrného zacházení ze strany uživatele. Na takové poškození se záruka ani odpovědnost za vadu věci uplatnit nedá. Zákazník telefon zakoupil 17.09.2024, první reklamaci uplatnil 18.8.2025. Bohužel stav rozhodně nesvědčí o šetrném zacházení, vzhledem k tomu , že jde o citlivé a sofistikované zařízení osazené citlivými součástkami.
Nadále trvám na tom, že : Na základě zjištěného stavu zařízení nelze provést záruční opravu z důvodu mechanického poškození, které se neslučuje se záručními podmínkami. Bylo zjištěno mechanické poškození formou naraženin, rýh a škrábanců především vnějšího rámu v oblasti spodního rohu v důsledku nárazů telefonu s tvrdým předmětem, čímž byla narušena část mechanického kloubu, což vyústilo v poškození displeje formou mrtvých pixelů v oblasti ohybu, kde kvůli mechanismu kloubu došlo k působení tlaku na vnitřní stranu primárního displeje.
Oprava je možná pouze placeně dle ceníku výrobce. Se zákazníkem bylo aktivně komunikováno, cenovou nabídku zamítl. Zařízení bude vráceno bez opravy zpět. Pokud s vyjádřením prodejce zákazník nadále nesouhlasí, prosíme o znalecký posudek znalce z daného oboru, případně je možné donést zařízení do autorizovaného servisu Samsung, kde může zákazník požádat o placenou diagnostiku závady, pokud by bylo vyjádření výrobce v rozporu se zamítnutím prodejce, pak sjednáme nápravu a poskytneme satisfakci. Do té doby ale trváme na přímé souvislosti mezi vadou a mechanickým poškozením přístroje ze strany uživatele.

Ohledně aktualizace zařízení, ta byla dokončena a provedena bez problémů.

Kontakt pro další komunikaci : reklamace@mp.cz.

Děkuji za pochopení i spolupráci.
S pozdravem NG

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2025 16:38, před 3 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Jestliže vada byla způsobena mechanických poškozením (na fotografii zaslané společností je zjevné odření/škrábance na rámu mobilu), je možné reklamaci zamítnout. Nesouhlasí-li spotřebitel s tímto zamítnutím, může vyřízení reklamce rozporovat využitím znaleckého posudku (viz původní vyjádření).

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vývoj stížnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 09:04, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 14:43, před 23 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.