| Počet nahlášených stížností: | 3281 |
| Z toho za letošní rok: | 26 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dne 10.09.2025 mi byl Českou poštou doručen balíček. Shodou okolností jsme byli spolu s manželkou u domovní poštovní schránky. Mladá slečna doručovatelka nám však spolu s balíčkem vnutila propagační materiál hnutí SPD. Tento jsem se snažil slečně vrátit s tím, že nic takového jsem si neobjednal a nepřeji si takové materiály vhazovat ani do schránky. Rychle mi za pochodu do vozidla odvětila, že je povinna to předat, zavřela dveře a odjela.
Důrazně se ohrazuji proti těmto praktikám. Tuto službu jsem si neobjednal, a proto mi Česká pošta nemá co tento materiál doručovat. Její obchodní vztah s Okamurou mě vůbec nezajímá. Jeho odporné hnutí SPD již vůbec ne.
***
Nedoručovat neobjednané zásilky do mé poštovní schránky.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Česká pošta na svých stránkách uvádí, že: "se jedná o variantu služby Roznáška informačních materiálů. Dle obchodních podmínek služby je Česká pošta povinna tyto materiály doručit do všech domovních schránek, dodávacích schrán nebo P. O. Boxů. Tedy i do schránek odpíračů reklamy." Viz: https://www.ceskaposta.cz/-/volebni-letak-neni-reklam-2.
Pravděpodobně tedy Česká pošta nejednala v rozporu se zákonem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.