Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3281
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.1 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (2 z 3281)

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Uvedená procenta vychází z 31 hodnocení od spotřebitelů help

#83199Nežádoucí doručení volebního propagačního materiálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2025, před 2 měsíci

Miroslav Bernard

Znění stížnosti

Dne 10.09.2025 mi byl Českou poštou doručen balíček. Shodou okolností jsme byli spolu s manželkou u domovní poštovní schránky. Mladá slečna doručovatelka nám však spolu s balíčkem vnutila propagační materiál hnutí SPD. Tento jsem se snažil slečně vrátit s tím, že nic takového jsem si neobjednal a nepřeji si takové materiály vhazovat ani do schránky. Rychle mi za pochodu do vozidla odvětila, že je povinna to předat, zavřela dveře a odjela.
Důrazně se ohrazuji proti těmto praktikám. Tuto službu jsem si neobjednal, a proto mi Česká pošta nemá co tento materiál doručovat. Její obchodní vztah s Okamurou mě vůbec nezajímá. Jeho odporné hnutí SPD již vůbec ne.
***


Požadované řešení

Nedoručovat neobjednané zásilky do mé poštovní schránky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2025 13:07, před 2 měsíci

Česká pošta na svých stránkách uvádí, že: "se jedná o variantu služby Roznáška informačních materiálů. Dle obchodních podmínek služby je Česká pošta povinna tyto materiály doručit do všech domovních schránek, dodávacích schrán nebo P. O. Boxů. Tedy i do schránek odpíračů reklamy." Viz: https://www.ceskaposta.cz/-/volebni-letak-neni-reklam-2.

Pravděpodobně tedy Česká pošta nejednala v rozporu se zákonem.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.