Společnost


Smart Advert LP

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (0 z 13)

#83202Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2025, před 3 měsíci

Jiřina Trumpusová

Znění stížnosti

Zboží jsem objednala po telefonu dne 1.4.2025, zásilku *** tři balení potravinového doplňku Herzena + stírací los jsem obdržela dne 7.4.2025, zásilku mě doručil dopravce Zásilkovna s.r.o., za dobírku jsem dopravci zaplatila kartou 2 670 Kč.

Od 8.4.2025 jsem se marně snažila kontaktovat zákaznický servis tel. č. : + 420 234 261 790 kde se mě vždy ozval záznamník, dne 14.4.2025 se mě z jiného telefonního čísla ozvala paní, která se mě zeptala co jsem vyhrála po setření losu, paní jsem sdělila, že jsem los nesetřela a zboží chci vrátit ale nejsem si jistá kam mám zboží zaslat když v objednávce, kupní smlouvě *** je uvedený prodávající Smart Advert LP a faktická adresa odesílatele : 1220, Sofia, lliansko shose str.8, ale v potvrzení o zaplacení zásilky od dopravce je uvedený odesílatel Smart Advert LP, Swiss Point Data, as.-1, Dialničná cesta 2, 903 01 Senec, paní mě informovala, že zboží se vrací do Bulharska, dne 16.4.2025 jsem tedy zboží zaslala (přesně podle pokynů prodávajícího) Českou poštou - podací číslo *** na faktickou adresu odesílatele do Sofie, Bulharsko.

Očekávala jsem, že mě prodávající převede finanční prostředky za vrácené zboží na účet, jak uvádí v Připomínce kupujícímu ale to se nestalo. Dne 2.7.2025 jsem zaslala dopis na adresu odesílatele uvedenou v potvrzení o zaplacení dobírky od dopravce tj. na adresu Smart Advert LP v Senci, Slovensko, s žádostí o zajištění vrácení finančních prostředků za vrácené zboží na můj účet, bez odpovědi. Voláním na zákaznický servis pro ČR, prodávajícího Smart Advert LP na tel. č. + 420 234 261 790 jsem s prodávajícím nic nevyřešila, vždy se mě ozval záznamník, prodávající dělá mrtvého brouka a na dopisy neodpovídá, prodávající mě neoznámil, co jsem udělala špatně, že si ponechal peníze i zboží, jasně jsem se vyjádřila po telefonu 14.4.2025, v zásilce s vráceným zbožím dne 16.4.2025 i v dopise zaslaném na adresu skutečného odesílatele (Senec, Slovensko) dne 2.7.2025, že zboží vracím.


Produkt

Potravinový doplněk - Herzena 3 balení


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2025 13:23, před 2 měsíci

Vzhledem k tomu, že se o společnosti nedají dohledat žádné informace, je pravděpodobné, že se jedná o podvodnou stránku. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci. Pokud se spotřebitel domnívá, že došlo k trestnému činu, může se také obrátit na orgány činné v trestním řízení (např. Policii ČR).

Pokud spotřebitel postupoval podle pokynů zaměstnance (operátora) společnosti, měla by společnost dostat svého slibu a peníze vrátit.

V daném případě však spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální.

Co se týče uzavírání smluv po telefonu, více informací se dozvíte zde: https://www.dtest.cz/clanek-11551/ne-uzavreni-smlouvy-po-telefonu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek evropskyspotrebitel.gov.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.gov.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
evropskyspotrebitel.gov.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 16:20, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 13:41, před 5 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.