Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1253
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (11 z 1253)

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Uvedená procenta vychází z 3 hodnocení od spotřebitelů help

#83204Nedoručení balíku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2025, před 2 měsíci

Jarmila Tvrdá

Znění stížnosti

Dobrý den dělám to velice nerada, ale musím si stěžovat na dopravce PPL. Syn so objednal balík- řidič volal, že mu ho veze a syn mu říkal, že jsem doma já matka, že ten balík převezmu, že on je v práci. Bohužel pan řidič nezlobte se na to slovo líný jak veš a balík nepřivezl a dal ho někam do Boxu kam se bez auta nedostaneme je to daleko. A to není poprvé co toto PPL udělalo. Jakmile se nedovolá tak balík nepřiveze nechápu to co by mu to udělalo přivést balík domů zazvonit u domu. Každý přece nemá stále mobil u sebe. Ale syn ten mobil zvedl řidiči, že jsme doma at balík přiveze a on ho přesto nepřivezl. Opravdu PPL je nejhorší dopravce horší snad neznám. Vím nemáte řidiče ale při vybírání řidičů máte více zjisti koho berete.

děkuji s pozdravem Tvrdá


Produkt

Stížnost na PPL - nejhorší přepravní doprva


Požadované řešení

Lépe vyškolte řidiče jak se mají chovat a co je jich povinnost. Udělat toto někdo třeba ve Volkswagenu tak na hodinu letí. Tak se musí pracovat a dodržovat to co se má.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2025 13:27, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2025 16:21, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.