| Počet nahlášených stížností: | 6 |
| Z toho za letošní rok: | 2 |
| Stále v řešení: | 1 |
Dnes 11.9.2025 na lince č.380769,autobus číslo 769 na zastávce Horažďovice předměstí odmítl odvézt syna do školy ač měl předplacenou Plzeňskou kartu, měl u sebe i bankovní kartu a i peněžní hotovost,kterou za svezení nabizel.Byl odmítnut.Řidič ho vykázal z autobusu a syn byl nucen jít 3km pěšky.Celou dobu s řidičem komunikoval slušně a řidič byl neurvalý.
Děkuji za vyřízení stížnosti Bláhová Helena.
Pokud to pana řidiče nebaví, ať školáky nevozí, ať tu práci přenechá někomu jinému.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Autobusový dopravce má zpravidla stanovené případy, za jakých lze vyloučil spotřebitele z přepravy nebo jej do přepravy vůbec nepřijmout. Jestliže nebyly naplněny podmínky pro vyloučení z přepravy, měl řidič spotřebitele odvézt.
Samotné chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči chování řidiče je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na uvedenou společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.busem.cz/kontakt.html
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.