Společnost


ATS Praha s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:59
Stále v řešení:42
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

4.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (5 z 117)

#83229Neoprávněné vyúčtování za platby třetích stran/Advanced Telecom Services s.r.o.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2025, před měsícem

Michaela Brozmanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

podávám stížnost na firmu Advanced Telecom Services s.r.o.za neoprávněné vyúčtování platby třetích stran, které jsem si neobjednala. Podvodně je měsíčně účtováno za 1x SMS_99Kč. Konkrétně:
červen 2025/4x SMS_396Kč, červenec 2025/5x SMS_495 Kč,srpen 2025/4x SMS_396Kč.
Volala jsem na O2, kde mi operátorka sdělila, že mám odeslat sms ve tvaru STOP ALL a účtování bude zrušeno, to však nenastalo. Opětovný pokus se dovolat operátorovi O2, od nichž mám vyúčtování a vlastně mi bylo sděleno, že mám již nastavenou blokaci. Nicméně požaduji o vrácení celkové částky 1287, 00Kč, jak je výše
rozepsáno a současně posílá vyúčtování za období červen - srpen 2025, kde je zpoplatněna služba třetí strany, o kterou jsem nežádala.


Produkt

Vyúčtování_Neoprávněné platby za služby třetí strany/firma Advanced Telecom Services s.r.o.


Požadované řešení

Prosím o vrácení celkové částky 1287 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2025 13:50, před měsícem

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, na kterou se lze s podnětem obrátit (zde: coi.cz/podatelna). Spotřebitel by v takovém případě mohl i žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné rovněž kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Co se týče uplatnění reklamace, je možné vyúčtování dle informací dostupných z webových stránek společnosti (viz více na: https://www.atspraha.cz/) reklamovat na telefonním čísle + 420 296 363 199.

Další kontakty na společnost ATS Praha s.r.o.:
- sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 10000 Praha
- e-mail: info@atspraha.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Jak již spotřebitel učinil, zrušení předplatného je možné formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Více informací o tzv. prémiových SMS se mohou spotřebitelé dočíst v našem článku na adrese https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 10:59, před 9 dny

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.