Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:114
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

0.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (1 z 114)

#83233Autobus nezastavil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2025, před 3 měsíci

Ivana Chýtilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes 12.9.2025 na zastávce Poliklinika směrem Jablonec n/N ve 12:38 hodin linka 141 nezastavila a to i přes fakt, že nás celkem stalo na zastávce 12 cestujících.
Velmi by mě zajímalo z jakého důvodu řidič nezastavil i přes upozornění (mávání).

Děkuji za nápravu, aby se to již neopakovalo. A navíc této vás řídit se takto chová opakovaně v obou směrech a je velmi nepříjemný až arogantní.

Bc. Chytilová
Tel: ***


Produkt

Autobus b zastávce nezastavil ani na znamení


Požadované řešení

Náprava, aby se to již neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2025 14:12, před 3 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů a stížnosti na zaměstnance je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a.s. je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 481 368 111,
- e-mailem na stiznosti@busline.cz,
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.busline.cz/zaslat-dotaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2025 10:54, před měsícem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2025 14:28, před 13 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu
vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti,
jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní
lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.